31 juli- stan med Emma

Foto och redigering Jag. - Första bilden är inte lite redigerad nejnej.. ;) Men jag tycker det blev lite coolt. Ser nästan lite tecknad ut. Och på andra bilden kan man inte missa det, Ett stort leende på läpparna! :)
'
Tjoo, och god morgon på er morgontrötta.
Idag ska jag åka till staden med Emma. Vi ska titta på lite grejer. Som kalender och sådant. Och Om mamma är snäll så kanske hon ger mig en liten månadspeng som man kan köpa något fint för också ^^.
Vi ska åka vid 1 och jag har precis kommit ut ur duschen. Så jag ska väl börja välja kläder och fixa lite lunch om jag pallar.
Kanske hör av mig innan vi sticker. Men så länge blir det:  V i   h ö r s ! :)
Fredrik

Fel

1. Stan, inte staden.

2. Det bör vara kalendrar och inte kalender, då du tidigare sagt att ni ska titta på ting i plural.

3. Man inleder sällan meningar med "Och".

Sluta med vad du gör.

2011-04-17 | 14:45:28
emma!

Ojoj Fredrik, ajdå. Det ska jag tänka på ;)

Men som du kanske såg så satte jag punkt efter pluralet och därför inleder en ny mening. Och du sa 'sällan' och sällan betyder inte aldrig.

2011-04-17 | 21:07:29
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0