29 juli - beslutsångest

Tjabba!
Idag har jag varit iväg och fixat och kollat på present till min fader. Han fyller 50 på tisdag!. Det ska bli trevligt. Jag och Emil fixade en present till honom via datan senare.
Efter det har jag inte gjort så mycket alls, det har ju regnat hela dagen, vis stunder bara öste det ner.
'
Vet ni varför jag har beslutsångest? Nej.. men det är bara för att jag har så många bilder från landet och från Emmas land som jag kan visa och lägga upp. Men det är just det! Det finns så många så jag kan inte bestämma mig. Och tillslut blir det att jag inte lägger ut någon..
MEN! Nu har jag valt ut 2 iallafall, på Emma. Och så får vi hoppas att det kommer mer bilder senare ikväll.
Foton tagna och redigerade av: Mig Modell: Emma

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0