25 juli - shoppat lite

Foto: Clara (lillasyster) Modell: jag ;D
Nyttnytt.
Jag kände att det var dags att köpa något nytt innan alla mina pengar gick åt till godis eller något sådant. Jag tänkte först bara köpa ett väldigt fint strassat linne(eller hur det stavas? men det är ett linne som har lixom plast diamanter över hela fram sidan, skiit fint!). Men det var slut (buhhuhuhuhu :'( ! ) men det blev iallafall tröjan och solbrillorna ovan.
'
Tröjan är från ' newyorker' och kostade 79 kr.
'
Solbrillorna är från 'bikbok', det var 2 för 50 så min lillasyster och jag tog ett varsitt par.
Dom kanske inte är dom snyggaste, men sånna är så coola så var tvungen att köpa dom ;)
Dilaan D

av; allt är bara bra tack :D



snygga grejer du köpt! Jag älskar att shoppa ;)

2010-07-25 | 17:49:16
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com
Diimans-En tvilling

Jo det är bara bra :D



Dåligt att vi inte har new yorker i Göteborg-__-

2010-07-25 | 19:18:07
Blogg: http://diimans.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0