24 juli - untouched

Foto ; jag Redigering; ingen. Jag tycker bilden blev rätt coll, oredigerad då ;)
'
HEJSAN!
Nu är jag hemma igen! Efter 2 veckor hos mormor. Det har varit ganska chill. Men ALLTID skönt att komma hem!.
Jag har tagit bilder också som jag tänkte visa er sen.
'
Det är så skönt att vara hemma! Ligga i sin egen säng, sitta i sn egen soffa, gå på toa på sin egen toalett, hehe ;)
och sitta vid datan igen!.
'
Men jag är bara hemma över helgen. För sen bär det av ut till Emmas landställe från måndag till onsdag. Sedan får vi se.
Men nu är jag hemma och ska blogga! :)
'
Men nu ska jag byta om har just klivit ut från duschen :P
Towe (towe.webblogg.se)

sv: tack! :)

2010-07-24 | 13:35:49
Blogg: http://towe.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0