1 juli!

God morgon alla! Men dom flesta kanske är vakna? ;)
Jag vaknade vid 9 idag, men gick inte upp försen 11. Idag har jag hunnit, äta frukost, duscha skriva en liten träningsbok.
I laget ska vi springa 2 ggr i veckan och hatta med boll. Men jag har bestämt mig att jag ska träna på dem individuella sakerna som vi inte han träna på dom sista träningarna, över sommaren. Så jag har en liten bok som jag ska skriva ner när jag tränar och det jag tränar på och hur det gick. Jag vet inte om det är en bra ide. Men det är värt ett försök!
bild tagen av mig på landet.
Imorse när jag vaknade så var hela himlen målnig, men nu ser det ut som om det håller på att spricka upp. Jag ser lite blå himmel iallafall.
Nej men nu tänker jag kolla om det finns något att äta. Hörs nog senare.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0