Nytt! :)

Love it! Jag blev väldigt nöjd. Emma hjälpte mig, som alltid :). Hon tog fom flesta fotona i headern idag också. Bilderna blev bra också!
Om ni undrar varför jag inte blogga något än idag så är det för att jag ville blogga när HELA bloggen var klar ;) och är den det :D

Nu är jag hos Emma och vi ska göra lite mellis. Med andra ord pasta :P. Senare ikväll har vi träningsmatch också. Ska bli RIKTIGT kul. Vi har inte tränat inomhus alls iår. Men so what? det är ju trots allt TRÄNINGS MATCH. Det är mot bromma. Ser verkligen fram emot det.

Menmen nu ska vi fortsätta med våran pastaa:P
Här komemr en bild på mig från idag;
Fin? var tycker ni?:)
Dilaan D

Jättefin :D och snygg redigering också



sv; Inget o tacka för ♥ Ja du har nog pratat me dem också. :D



Aaa vists var kläderna super snygga? :D haha behöver flera tusen kronor för att köpa dem alla. :P

2010-01-31 | 18:06:17
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com
Emma

det blev jätte jätte jätte fint! :D Du ska vara super nöjd! Bästa du någonsin haft! :D

2010-01-31 | 22:20:42
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0