Jag är is!

Tjaa! Vet ni vad mina förälldrar tvingade mig och min bror att göra förut då? Gå ner och handla i denna kyla. BRR! Vi kom hem för ett tag sedan och jag (och han skulle jag tro) är is. Skit kallt alltså!



Nu; tänkte jag sätta på en film på min data och lägga mig i sängen och mysa lite. Men nej så blir det ej. För nu går det massa bra filmer på tv! Nu håller ''smekmånaden'' på på kanal 4. Efter går ''harry potter och fångaden från askaban'', men det hinner jag bara se 45 min på fär 18.45 är det nämligen ''kalle och chokladfrabriken'' det är en gammal goding tycker jag så den måste man se. Jag vill ha en TV i mitt rum! För jag har bara lust att ligga och mysa i min säng och titta på tv.. Aja. Ha en bra film kväll ni med! Jag hör av mig senare! Puss och gott nytt år ;) ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0