Hard work

hejhej! Är ärtt så utmattad efter träningen. Vi fick sprnga mycket idag och det är ju bra! Men vi sprang i snö, den var rätt djup, eftersom den legat där sen ungefär den första snön la sig. Så det var lite knepigt att springa. Jag ramlade några gånger. Det snöade som bara den också. Jag och en kompis började skojbråka också, alltså brotta ner varandra mm. Sen när vi skulle göra en övning så mulade jag henne, höhö. Men hon hade gjort det på mig!.

Aja, det var kul men kallt. Jag hade ont i halsen och var hes innan, men känner nu att jag börjar hosta lite smått och det kliar (?) konstigt i halsen.

Nu; Tänkte jag gå och lägga mig och göra min engelska läxa samt och jag inte är FÖR trött så tänkte jag läsa lite NO. Vi har prov nästa vecka. Annars är det väl rätt chill.

Men vet ni vad jag mer gör? Jag tittar in på olika fotobloggar och tittar in lite fototips. Jag vill börja fota mer nu. Vi får väl se hur det går, men jag börjar med att läsa lite tips. I födelsedags present kommer jag önska mig photoshop, eller kanske photo filtre studio, jag gillar båda. Men jag kommer nog förså mer av photo filtre studio, vi får se.. Jag vet att det kanske låter konstigt att jag önskar mig photoshop/photo filtre studio innan jag skaffat mig ett annat objektv (nu har jag kitobjektivet) Men jag tycker att det funkar. Iallafall nu. Men jag har upptäckt att det är väldigt kul att redigera bilder. Om man gör det på olika sätt. Alltså att alltid pröva på nytt. Jag gjorde det igår och blev näjd med ressultaten. Ni kanske får se några senare;)

Dilaan D

Hhaha vad duktig du är1 Jga skulle aldrig klara av att springa i snön med min dåliga kondition. (:



sv; Haha jag älskar allt som har med choklad att göra! :D ♥

Min dag har också varit helt okej,inget speciellt har hänt ;)



Åh tack. Din header är också superfin,¨ärskilt bilden i bakgrunden på dig (: ♥

2010-01-19 | 18:28:33
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0