19 januari-praoplats var finns du?!

tjatja! Vet ni vad jag gör för skoj nu (fast det är lite jobbigt med, men det måste bli gjort;))? Jag har ringt en massa känns det som.. Mus(make up store) och olika kicks butiker olika H&M, mm.. Det ser lite ut, men jag blir så nervös så det känns jätte mycket. .. :P
aja ska fortsätta hej!
Dilaan D

SKITSÖT BILD!! :D



sv; Åh vad jobbigt! Jag hatar att leta efter prao platser. Det går så segt,och ajg får aldrig de praoplatser jag vill ha. Typiskt! :D men lycka till du,hoppas du hittar en bra plats (:



sv; Aha,det är kul att byta design då och då ;)



Haha faktiskt så har jag bara lagt den där för sakens skull. Onödigt,men folk röstar. Så ska kanske göra något bra av det istället,som en statistik eller något. Får se hur det blir ;)

2010-01-19 | 18:56:07
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com
Emma

Finfin bild :)

2010-01-20 | 21:19:14
Blogg: http://eolofssons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0