singstar = tråkigt?

Hejsan! nu är jag hos Emma med Emma, Jenny och så jag :) Emmas lillasyster är med i soffan också. Jag har berättat lite spökhistorier för henne. Känner mig lite dum för hon blev skiit rädd men hon ville så gärna höra!!..

Gissa vd dom andra gör nu då? Sjunger singstar sen en timma tillbaka? Och dom sjunger skiiit högt, det bara ringer i öronen, haha. Ni kanske undrar varför jag sitter här framför datan och tråkar, eller inte tråkar men varför jag inte står och skrattar och sjunger med odm andra? Jag gillar inte sånt, bara förlorar och skämmer ut mig.. Det har hänt innan, så efter ett tag blir man trött och uttråkad på det. Jag är rätt bra på att skämma ut mig i vanliga fall med.. Nu kanske kan få höra NÅGRA av dom kanske 100000000000 pinsamma saker jag gjort. Vissa är bara REN klantig het också. Jaja. Vi kanske hörs mer under kvällen/natten?

Angelica Blick

sv; tackar tackar :D!!

2010-01-17 | 19:08:43
Blogg: http://angelicablick.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0