bra filmer i vår!


''Sex and the city 2''. Den måste jag bara se! kommer ut i vår


''Did You Hear About the Morgans?'' Hugh Grant - Sarah Jessica Parker. Den måste jag också bara se!! Den verkar jätte bra och rolig. Har kommit ut

''Valentine's Day'' Den här filmen är ju också bara ett måste! Måste måste se den! Jag hittade en bättre trailer men jag kunde inte lägga in den tyvär. Kommer i vår.

 
''salt'' (tror jag att den hete)med Angelina Jolie. En film jag vill se ;)

Det var bara 4. Det kommer komma flera bra filmer i höst. Jag kommer vara pank, hehe.
LINDA

Tack! :)



Åh måste med se sex and the city 2 och Did you hear about morgans! Älskar sex and the city och den andra verkar ju sjukt kul! :)

2010-01-10 | 13:40:35
Blogg: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0