Avatar var bäst!

Om jag ska vara ärlig så tyckte jag att den var lite långtråkig i början. Men desto längre i filmen man kom desto bättre. Jag älskade verkligen filmen. Det var lite sorgligt att många dog i slutet men det var en del i filmen. Den hade allt. Action,komedi,drama, skämt,fantasi ja dom hann få med allt känns det som. Jag ville inte att filmen skulle ta slut. Det var en tjej som flög nån sorts grej, i slutet kallades hon och grejen hon flög för ensamvargen. Hon var så cool. Haha.

Nu ska jag inte berätta hela filmen här. Men det var alla tiders film. Jag tror att det är en film som alla kommer att gilla. En riktig success! Och jag diggade brillorna för 3D ;D

ericaandersson-FOTOBLOGG

svar: tack :)

2010-01-11 | 09:37:32
Blogg: http://jobbiigt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0