8 januari-internet kom idag! :D


2 fina bilder som Emma (http://emmasfoto.com) tagit. Jag tycker det iallafall:)
Tjaa! Gissa vad som kommigt med posten idag dåe? Vårat nya bredband! Så nu kommer jag kunna blogga iden! :D.

Innan idag;var jag Emma och Emma och TRÄNADE! Det var rätt kul och skönt. Jag har inte tränat på hela lovet förutom nu, eller året för den delen ;). Så det var jätte skönt att få springa loss lite och lyfta tungder med båda armar och ben. Sen efter tog vi några skööna dopp i poolen fom hade. Det var bara vi där. Jag hade duschat kallt innan jag gick i poolen så jag frös, då blir det ju härligt skönt i vattnet också.

Nu är jag hos Emma. Hon har gjort en jätte god tårta. Eller jag tror det, den ser häligt god ut! Och det är digestivebotten (som jag älskar) och hallonmouse (som jag älskar). Och det är lets danse. Det är roliga artister med i år också ;). Men vi hörs kanske hemma eftersom jag har internet nu, ett nytt och frääääääääst. Men det beror på hur sen det vlir nu. Pusspuss♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0