28 januari-ROMME hela dagen!

Hejsan!

Ingen blogg igår, är lädsen för det. Men Clara höll på att fylla i nån sak på datan sen blev jag osamas med mamma och min bror. Och sen vad det stallet.

Idag har jag varit i Romme Alpin hela dagen. Jätte kul. Jag har åkt massa skidor. Och ramlat, och tagit crazy vägar, och skrattat en heldel. Jätte kul! Jag kan berätta mera imorgon. Det var nämligen en lite kul sak som hände. Jag hade sett fram emot det här hela veckan :)
Efter att man åkt i kanske jag vet inte 5 timmar? hehe. Så var det som en befrielse att få av sig skidskrona. Man kan nästan inte röra fötterna i dom xd.. Och mina varntar hade blivigt blöta av snön (när jag ramlat.. ) Så sen när jag åkte snabbt ner för en backa så frös dom. Alltså det blev is på utsidan av handsken och jag kunde inte ha fingrarna raka, men det konstiga var att mina händer var endå varma! Bästa vantarna alltså, haha x).

Men nu tänkte jag visa er lite coola vilder som jag tog för ett pat dagar sen;

Jag tycker att bilderns blev coola. SÅ jag var ju bara tvungen att visa dom i bloggen förr eller senare! Ja gillar dom 3 första! Vilka gillar ni? vad tycker ni? :)
Emma

dom imitten var ju jätte coola! :D

2010-01-29 | 16:14:24
Blogg: http://jageja.blogg.se/
V I L M A

coola :)

2010-01-30 | 21:31:06
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0