25 januari-börjar bli kallare?


Bild jag tog just när frosten började komma!
Tjatja på alla! Inte mycket blogg nu. Men det kommer. Någon mer än jag som märkt att det börjar bli märkvärdigt kallare?
Idag har iallafall varit en väääääääldigt låååååååååååång dag -.-. Först så började vi skolan. Fast det var nästan bara bra (haha fattar inte att Jag säger det) Men det är ju ROMME SNART! :D Längtar verkligen.

Men iallafall. Haft lite ångest för det svåra NO provet imorgon, lite ångest för romme. Och när jag äntligen får komma hem och tänkte relaxa lite. Då har clara typ kalas här hemma. 4 ST av hennes kompisar är här. Dom har både tagit upp köket och så påstår dom sig ha min data (som står i MITT rum) och mitt rum. Aldrig tänkte jag. Men efter en kvart rymmde jag till Emma.

Träningen idag var jobbig och jag ville spy och bli varm efter. Men tro det eller ej. Det var väldigt uppfriskande!..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0