15 januari- isit värre

Tjatja! Whats up?
Jga har ine kunnat blogga försen nu. Först när jag kom hem så satt min lillasyster vid datan och vägarde lämna ifrån sig den -.-.. Sen när jag äntlige skulle få datan kommer min pappa och mamma in och då vill morsan att jag ska ''träna''? Ja iallfall göra nån ''work out'' med henne som hon gör på sin gympa.. Så nu har jag ÄNTLIGEN fått lite lung och ro.. Crazy familly I have!! Haha.

Jag gillar den här bilden! Man ser lixom glanset att vatten och så.
Efter skolan idag åkte jag och emma x 2 till stan. Jag köpte inget det var bara emma. Hehe. Det var kallt iallafall. För på donken sen så var det fett kallt. Jag hade jackan på axlarna.. Men det är ju mycket kallare på många ställen än här. Jag vill iallafall att snön ska vara kvar tills den 29. För den 28 åker jag till Romme Alpin med skolan och kompisar. Längtar som bara den! Ska bli skiit kul! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0