11 januari- first day of school

Hejsan! Hur många mer än jag som har haft första skoldagen idag? Jobbigt värre. Och träningen var inställd idag också. Jag kännde att jag skulle behövt spinga av mig första skoldagen. När jag kom hem gjorde jag iårdning mellis (såklart! gör alltid mellis) jag blir så hungrig efter skolan.

Första skoldagen år 2010;  Jag trodde iallafall att lärarna skulle ta en lugnare start. Men icke! Vi fick bl.a. läxor till imorgon -.- . Jag trodde en läxfri dag iallafall. Så jag har redan börjat tröttna på skolan. Det enda roliga idag var väl att man fick se kompisarna i skolan som man inte är med i vanliga fall.

Det var grymt kallt när man skulle gå upp idag vid halv 8. Jag önskade att jag bara fick ligga kvar och värma mig under täcket. Jag frös så mycket så jag gick in och tog en jätte varm dusch för att värma mig. Det var ändå typ planerat att jag skulle duscha om jag hann men endå.

Aja, ska inte tråka ner er nu, här slänger jag in fin vinterbild. puss! ♥

Visserligen fin tycker jag. Men snart får det börja ta och smälta. Eller vad säger ni?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0