1 januari 2010!

whats up? Jag kan inte fatta att det är 2010! Nice, i think. Jag fick iallafall en bra bärjan på året. Det var en väldigt god frukost :P.
Jag har inte riktigt klätt på mig än, men det kommer jag nog inte orka helt. Idag kommer jag nog bara chilla. Det är bärjan på det nya året. Hehe. Men det blev rätt sent igår/idag, och man gjorde en massa. En sak är säker iallafall: FYFAN VAD VACKERT DET VAR! När alla fyverkerier smällde. Vid 12 var det som vackrast. Vi smäller alltid uppe i lunda(heter det) på en kulle och där ser man typ över hela spånga, över hela västerort. Eller typ, det se ut som det xD. Det var väldigt vackert iallafall! Jag fick rätt mycket på bild:)

Men jag tog mest bilder på fyverkerierna. Jag han inte med att ta bilder hos Emma när det fanns så mycket gottigheter. Men här kommer lite fyverkeri bilder ;

Dessa bilder är tagna av mej. Jag tycker att dom blev riktigt bra. Det är så vackert!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0