The day is tomorrow!

Foto och redigering: jag Modell: Emma(jageja.blogg.se)
Jag gillar röken som kommer från ena sidan på andra bilden.. ;) Julkänsla får jag av dessa bilder ovan iallafall!
'
Chacha bloggen!
Idag, idag, idag.. Jag kom upp iallafall? ;) Men jag har mest städat idag. Spelat lite wii med mina syskon och slagit in presenter har jag också gjort. men nu alldeles nyss tog jag lite pics på en fin ängel jag hängt upp i mitt rum såhär i juletider. Snart ska vi klä granen också. Det gör vi alltid dagen innan.
'
En sak som är konstig är att jag är så sjukt trött och har ont i huvudet alla dagar på efter middagen. Pappa tror att det är för att jag sover för MYCKET?! Jag sover runt 9-10 timmar nu, i vanliga fall  typ 7-8 timmar, så kanske.. :p
Ska nog lägga mig i sängen och titta på TV/sova lite till är så himla trött... xd ♥
V I L M A

fina bilder :)

2010-12-23 | 21:11:47
Blogg: http://viilma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0