Hell week.

Foto och redigering: jag. Min sko.. ^^ Intresse klubben antecknar..? ;)
'
TJA! :D Fett länge sen nu, eller?:)
Jag har ju tagit en liten hemlig blogg-paus såhär i slutet av terminen, den här veckan har kallats ''helvetets-vecka''
den har varit helt sjukt jobbig! Om inte musik provet blivit inställt hade jag haft 4 prov plus en no laborationsrapport, skit jobbigt. Men men, veckan är snart slut, och nästa vecka har jag bara ett muntligt förhör, en inlämning (labbrapport i no..) och musik prov, så den är ganska chill. Och jag ha Lucia, jag är med i Lucia tåget. Det ska bli kul faktiskt! :)
'
Sist men inte minst JAG FÅR JULLOV NÄSTA VECKA! Fan vad gött! Frihet typ! I min skola är det ALLTID såhär skit mycket grejor i slutet av höst terminen, och jag har fått reda på att jag höjt mig i 2 ämnen, MVG i idrott och VG i musik! Jag fick MVG på min idrottsinlämning också, fett stolt över mig själv:).
Men om inte våran musik lärare hade varit sjuk så hade jag kanske fått MVG i musik också.. Men vad gör man? 
'
Oj, ett långt inlägg nu, men jag fick värsta blogg lusten så.. Nu ska jag ta min efterrät och sen gå till Emma med Emma, vi får höras sen eller imorgon! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0