Ett snabbinlägg på G

Hejsan! :)
Just nu ligger jag och slöar på hotellrummet, framför datan i en skön och mjuk säng. Jag lånar Emils data, och så fick man någon kod till trådlöst internet.
'
Så idag har jag tittat på en sälshow och en delfinshow. Delfinshowen var skit cool. Delfiner är så söta, hehe ;)
Sen har jag och min familj prmenerat runt här lite. Vi är ju inte på landet nu, utan vi är i norrköping och har tagit in på hotell för att fira min pappas 50 års dag.
'
Aja, nu ska jag gå och lägga mig är sketa trött och ska gå upp tidigt imorgon. Imorgon bär det av till landet eller hem. Annars åker vi hem på fredag har JAG besämmt, jag måste hem då, eftersom jag ska jobba nästa vecka vill jag vara hemma LITE innen iallafall.
Så God natt nu, vi hörs någon annan gång <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0