Äntligen fredag

Bilder tagna och redigerade av mig. Tog dom för inte alls läng sen ;)
Tycker bara att bilderna är så härliga, solen och skuggan, sen kommer färgen. Sommarn har inte lämnat oss än!:)
'
Hejsan!
Äntligen Fredag, right? Det var länge sen man kunde skriva så och känna det som man gör nu, skolveckan har varit jobbig, ansträningande och inte tala om lång! xd
Men vi började 8 idag, enda dagen..Var skiit trött. Och på 2 av 3 lektioner var vi 8 pers. Hehe, alla B:arna är borta och Emma,Emma, Sara och Anna är sjuka, så det blev typ bara jag och sara kvar idag :p. Eller ingen kille var ju sjuk, men det var bara 3 tjejer med på gympan :p.
Men man överlever. Ska gå och göra mat nu, för om jag inte får mat snart överlever inte jag ;)
EMma

Snyggt! :)

Gillar båda bilderna :D

2010-08-27 | 19:28:29
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0