Lång dag!

Hejhej! Jag är tillbaka igen :)
Nu ska jag iväg på knatte skola om typ en kvart, och jag har varit hemma i typ en timma, great!.
Sen Halv 7 (!) alltså en halvtimma efter har jag match... Matchen slutar typ halv 10 eller senare (!!!) jag kommer att vara skit trött efter denna dag. Vi slutade ju ganska sent idag, och jag fick absolut för lite sömn inatt och igår natt(suck!). Men jag är skit taggad inför matchen ikväll! Vi ska vinna!! :D
Som tur är börjar jag halv 12 imorgon, NICE! Snacka om att jag ska soova! ;)
'
Jag tror inte att jag kommer hinna höra av mig mer sen senare, för efter matchen kommer jag att vara helslut, och efter knatte träningen kommer jag knappt hinna äta en frukt så detta blir antagligen det sista inlägget för denna dag.
Menmen, PÖSS!
Bild tagen och redigerad av mig.
jenniifer - photography

sv. åh tack :D jag tycker om hästar jag med!

2010-08-26 | 17:46:06
Blogg: http://jenniifer.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0