Fredag den 13!


Bild tagen och redigerad av mig. Den har inget att göra med inlägget.. xd
Helo guys!
Idag har det varit match, och sista knatte träningen. Är sjukt trött, och på dåååligt humör. helt sjukt, jag var så jäv*a gräsligt DÅLIG på matchen idag- Helt sjukt. Jag kan skriva ett lång inlägg om hur dålig jag var på matchen, men jag väljer att skona er.. ;p
Just nu är jag bara trött och sur på allt som rör sig i min familj, (utom katterna då.. xd). Jag orkar verkligen inte. Jag hatar att komma till matchen vara taggad, sen komma hem med dåligt humör och bara en dålig magkänsla.
Denna match kan jag ju skylla på att jag har ont i foten ( för att jag trampade snett på träningen igår..) Och att det är Fredag den 13!!
'
Aja, nu ska jag gå och lägga mig iallafall. Är sjukt trött. Hörs imorgon, puss! ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0