25 augusti - inann skolan

Hejsan! :)
Detta är då innan skolan. Jag brukar inte hinna eller orka sitta vid datan innan skolan. Men idag fick jag nämligen låna min lillasysters nya lilla bärbara data som hon fick i present för 2 dagar sen :).
Jag måste erkänna att det är lite knepigt att skriva. Tangent bordet är så litet bland annat...:p
'
Men men, nu är klockan snart 08.25, och jag måste gå och välja kläder, ta på mig dom (hehe ;) ), sminka mig och borsta tänderna, glöm ej!.
'
Nu, en bild på mig och Jenny från skolavslutningen :
emeliie

Haha, fett cool bild, du ser fett snygg ut! :)

2010-08-25 | 08:28:14
Anonym

Emeliie: Nämen taackar! :D

2010-08-25 | 08:30:57
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/
liiinniiee

hej! Har försökt gå in på ebbaelwiras blogg men det går inte, man måste typ ha lösen och sånt. vet du hur man kommer in?

2010-08-29 | 21:16:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0