12 augusti - dödstrött

Tjatja bloggen!
Vad har alla haft för sig idag då?:) Själv har jag ju haft fotbollsskola. Man märker på alla att det är slutet på veckan, alla är trötta. Jag är typ död. Ska gå och lägga mig efter detta inlägg, tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever fortfarande och inte har dött av sömnbrist, hehe.
'
Aja, det har tagit 100 år för mig att skriva detta inlägg för att jag skriver fel hela tiden för att jag är trött. Så måste lägga mig. Puss hej! ♥
Men jag bjuder på 1 bild, med 3 olika redigeringar ;



Foto och redigering ; Jag Modell: Clara (lillasyster
Kamilla Nylund

Härlig bild. Gillar mest versionen högst upp, så fina färger!

2010-08-16 | 19:32:09
Blogg: http://kamillush.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0