11 augusti - It does not matter if you are black or white

foto och redigering: Jag Modell: Clara (lillasyster)
'
Hejsan allihopa! :)
Idag har jag somsagt haft sommarfotbollsskola.
Jag är välidigt trött, gick och la mig vid 11 igår, somnade nästan direkt. Men är endå skit trött, har gått och lagt mig sent och gått upp tidigt dom senaste 3 dagarna. Och jag har ingen dag ledig heller om man räknar bort fotbolls-skolan.
'
Detta är schemat för veckan:
Måndag - sommarfotbollsskola - träning
Tisdag - sommarfotbollsskola - träning
Onsdag - sommarfotbollsskola - Landslaget macth (sverige - skottland) med laget! :)
Torsdag - sommarfotbollsskola - träning
Fredag - sommarfotbollsskola - Match!
Lördag - Ridning
Söndag - Match!
'
Jag kommer typ dö. Sista veckan innan skolan ska man väl bara typ ta det lungt? Aja, kommer få min efterlängtade sovmorgon på måndag kanske? Börjar i skolan på tisdag.
'
Eller jag är typ död nu , har svårt att hålla upp ögonen, så jag ska gå och sätta i mig något sött, (a) ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0