It's a bautiful... Day?

Bild tagen och redigerad av mig, på bilden; Emma (jageja.blogg.se) :) Jag älskar bilden, den är levande. Och hon ler med tänderna, det gör Emma väldigt sällan.
'
Hejhej igen!
Jag hann inte blogga innan träningen det visade sig att vi skulle samlas halv och inte kvart i. Hade bara en kvart på mig att byta om, men det gick prima endå.
'
Ikväll ska jag titta på Desperata hemmafruar, sedan läsa NO.. Har fått massa med jobbiga piss läxor över prao.
Träningen idag var iallafall helt okej. Var väl lite ofokuserat sådär, men alla var väl lama i bena. Speciellt dom som går i spånga gymn. Många har stå jobb;)
Emmi

Jättefin bild:)

2010-04-15 | 21:14:15
Blogg: http://emmesfotobok.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0