10 april- det blev mörkt..

Bild tagen och redigerad av mig ;) PS: månen är fejk, jag ritade till den, det såg bättre ut, hehe.. Blev det bra?:P
Hejsan! Och förlåt för dåligt update! Men idag vaknade jag, av väckarklockan kl 9 med värdens halont, har varit trött och haft ont i halsen hela dagen, jobbigt värre!. Får inte blir sjuk nu!
'
Idag började jag dagen med ridning, jag red Viriato. Och sedan en tripp till Vällingby. Jag köpte toning till håret och la in ett par skit snygga skor, eller jag och mamma hittade dom i vällingby, men dom fans bara hela i min storlek i stinsen, där det bara fanns 1 par kvar så vi ringde och fick dom inlagda ;).
När jag kom hem har jag bara legat och halvdegat i min brors säng och tittat på TV :P

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0