Svar-frågestund! :)

Är du glad just nu?
-Ja, det tror jag väl :)
Gillar du din klass?
-Ja, ja gillar min klass.
vad tycker du om personerna i den?:)
-Jag gillar personerna i den, men jag kanske inte gillar ALLA. Man kan ju inte gilla alla hela tiden ;)
Vem har gjort en ursnygga designen och headern, samt tagit alla bilder på dig?
- Först,Tack! :)
- Sen, Emma ( emmasfoto.com) har gjort designen och headern och tagit dom flesta bilderna på mig :) Hon gör jätte snygga designers på sin blogg ;)
Varför får du så lite kommentarer?
-Äuum.. Vilken fråga..? Vet inte, folket som besöker denna blogg orkar väl inte kommentera eller så gillar dom inte mina bilder, men dom kommentarerna jag får är jätte bra och snälla! :)
Tycker du att du har bra med besökare på din blogg?
-Njaa, ibland ibland inte. Jag skulle inte rå för om jag fick flera ;)
Vattnar du blommorna i ditt hus?
-Mest blommorna i mitt rum ;)
Vad har ert toapapper för märke?
-Vet inte, det är mjukt iallafall :P
Vill du ha barn när du blir stor?
-Ja.
Korv eller hamburgare?
-Hamburgare!!! ;D
Ketchup eller senap?
-Senap
Vilken namn av kurt och arne tycker du är finast?
-Svår fråga där;) Arne..?
Det finaste flicknamnet?
-Det finns många, jag gillar långa namn, fast korta är också fint ;)
Favoritprogram på TV?
-Mästarnas mästare, eller finalen gick förra veckan så det är slut (det är ett idrotts program, typ..) men nu, DH!
Vilken är din drömkamera?
- Omg! Jag vet faktiskt inte! ''/
Vad vill du bli när du blir stor?
-Hehe, så det ser ut nu? Vill jag rida, samt spela fotboll och fotografera på min fritid. Men jag har inte ens en aning om vilket gymnasium jag vill gå på sen, så jag kan tyvärr inte ge dig ett riktigt svar på den frågan heller.. :(
Har du drömt om att bli modell nån gång?
- Yes
Tycker du att Justin Bieber är söt?
-Vet inte riktigt, ja och nej ;), men en sak är säker att när han kommer i målbrottet så kommer hans sångkarriär att förstöras
Kollar du på Disney Channel?
- Jag har inte Desney Chanel, men när jag hade det så tittade jag på det ;) Och nu ibland hos kompisar som har det, men det blir inte så ofta ;)
Vilken är din favorit fotoblogg?
- Vet inte, många hade /har blogg paus nu så har liksom tappat bort mig lite där :(
Vilka bloggar läser du?
-Många ;)
När fick du din kamera?
-Pappa köpte den till hela familjen år 2006 tror jag, men ungefär etthavt år senare snodde jag den ;)
Vilken är din favorit årstid?
-Vår-Sommar! ;)
Hur skulle en TOPPEN-dag se ut?
Det är varmt, jag vet precis vad jag ska ha på mig, jag har pengar i fickan och ska ut och träffa vänner ! :)
Vilken är bästa dagen i veckan?
- Om du menar bästa skoldagen så blir det nog Torsdag annars är det nog lördag?:P
Vilken är favorit maten?
-Många, men jag gillar snabb mat, och jag älskar också bakpotatis med grillat kött med hemlagad bearnaisesås! MUMMMMS!
Om du hade en super kraft, vad skulle du då vilja att det var?
-Det går ett program som heter ''förhäxad'' på 5:an nu, och där kan dom flytta saker se in i tiden och frysa tiden, jag skulle vilja frysa tiden och flytta saker ;)
Vad har du för mobil?
-En T700
När fyller du år?
-20 september
Vad vill du jobba som när du blir äldre
- Så det ser ut nu, vill jag rida, samt spela fotboll och fotografera på min fritid. Men jag har inte ens en aning om vilket gymnasium jag vill gå på sen, så jag kan tyvärr inte ge dig ett riktigt svar.
Din favorit outfit?
- Kanske inte riktigt min favorit, men den är min favorit som jag har på datan, men jag ääälskar smycken! ;) (klicka på bilderna så blir som större!)
Sommar eller vinter?
-Sommar! ;)
Snyggaste outfiten? (t ex leggings, t-shirt osv..)
-Se ovan ;)
vad är roligast med att blogga?
-Att få skriva av sig, berätta om sin dag, visa massa foton, och få kommentarer om fotona och dagen. Och att se att folk läser bloggen, få läsa om att folk gillar bloggen! Det är nog det bästa ;) Men att ni skulle kommentera mera skulle jag inte dö av ;)
- vilka bloggar läser du mest/följer?
- Jag ''följer'' inte så många bloggar just nu. Dels med att det inte finns tid och att det är många som pausar eller har pausat. Jag tittar in på bloggar lite då och då, Men det är klart att det finns bloggar som jag tittar in och läser mer på än andras ;)
vad har du för skostorlek?
- 39-40, oftast 40.. ;)
vilka affärer handlar du mest i?
-H&M, Monki, JC, Bikbok? Det finns fler, men kan inte göra det nu ;)
Har du färgat håret nån gång?
-Inte precis färgat, men tonat, fleeera gånger ;)
Hur kan det komma sig att ögonen på bilderna du tar framhävs så mycket? Ja menar färgen och att man ser att dom glittrar, elr är det redigering?
-Oftast är det redigering, men jag ridigerar inte så mycket, jag vill inte att det ska se för tillgjort ut. Men Emma (emmasfotot) har en reflexskärm, så när vi fotar så gör det väldigt mycket så att ögonen framhävs, om man liksom siktar ljuset på dom :)
Varför började du blogga?
- Mina kompisar bloggade, jag tyckte att det verkade kul. Samtidigt som Emma gjorde fina headers och så, det är ju alltid bra med att börja med en fin design och header! :)
Vad använder du för sorts kamera?
- Canon EOS 400 D :) Den är väldigt bra också ;)
Hur kom det sig att du började blogga och sedan fortsatte? :)
-Jag märkte att det ändå gick rätt bra för mig efter nån vecka, gillade att kunna skriva av mig och att folk läste och gillade :)
Tycker du att du är en bra fotbollsspelare?
- Nu kommer vi då till några av dom svåraste frågorna..
- Jag vet inte riktigt om jag bedöma mig själv riktigt, men om jag ska säga vad jag tycker, så är jag det, i stunder iallafall, som när jag har bra dagar och när jag blir sur på en match, då kan jag bli vass!.
Vill du bli en riktigt känd bloggare?
- Ja det är klart, det skulle ju inte skada iallafall!?! :P
Spela fotboll eller rida?
- AAH! HATAR frågan! Det är 2 heelt olik sporter och jag kan inte svara på frågan så att någon kan förstå riktigt.
Jag menar fotboll är en lagsport och det är inte ridning, men vi rider ändå i grupp, och själva gruppen är ju (förhoppningsvis) rolig att rida i. Så jag kan helt enkelt inte beskriva vad jag känner här. Men om man säger såhär; Om jag skulle ha fotbolls match precis på en ridlektion så att dom krockar skulle jag gå på min match.
Vad ska du göra i danmark?
- Jag vet inte riktigt om detta var en fråga i min frågestund eller inte, men jag tar med den här endå ;)
- Jag och laget skulle på träningsläger. Det var skit kul! :)
vad tyckte du om frågorna denna frågestund?
- Dom var bra och roliga tycker jag, och vissa var väldigt svåra! Och vissa kunde jag inte ens svara på.. ;)
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Vad heter den textstil du har i inläggen? ♥ skit snygg

2010-04-08 | 10:18:38
Blogg: http://improvme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0