''Remeber me'' - vad tycker jag?

Jag tycker att filmen var jätte bra! Den var lite hemsk men också glad. Och mycket sorglig. Men när den hade sina glada stunder var det värt det sorgliga!. I mitten tyckte jag att den kanske ver lite långtråkig, men efter ett tag fick jag äta upp det. Speciellt när jag såg slutet.. Det är allt jag kan säga, annars kommer jag berätta hela filmen ;)
'
Jag rekommenderar filmen stort!. Och jag rekommenderar också att ha en en näsduk eller 2 ;) Min tröjärm blev helt blöt och mina kinder och bröst med ;)
Collage gjort av mig, bilder tagna från google.

Såhär skriver SF;
''Två unga älskandes nyfunna kärlek är hotat när de samtidigt försöker hantera sina respektive familjers tragedier''

3 ord;
Gå och se!
Ronja

så bra (:

jo det är bra med mig (:

2010-04-09 | 15:41:41
Blogg: http://aldrigstarknog.blogg.se/
C E L I A !

Jag såg den på datorn, så jag hängde inte med hela tiden, men den va asbra :D

2010-04-11 | 11:08:53
Blogg: http://cellacelia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0