På handen, hehe ;)

Tjuu igen ;)
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag ska upp och rida imorgon + att det är match, och jag SKA och KAN spela, för jag är inte lika förkyld längre ;):D. Vill spela match! :)
'
En annan sak. Jag har Ett jätte stort blåmärke på min HAND. Haha, gissa vad jag gjort då? xd När jag var hos Sara innan idag, då lärde vi en liten lek, man skulle ha händerna i en hög, sen slå på den som var överst. Och till en början gick de väl bra, men sen fick jag Elin som skulle slå på mig, AO! Hon slog hårt, och jag fick 2 hårda slag på raken, för när Elin skulle slå på Claras hand så drog Clara bort den så jag fick båda smällarna, hehe. Jag kom på 3 plats för att jag råkade ge ifrån mig ett litet läte, och man måste vara tyst. Och efter så fick jag värsta blåmärket, hehe;) Men det var säkert lika illa för alla.
'
En bild på min hand nedan bara. Sorry för att den var så dålig men jag orkade inte fixa med massa inställningar ;) Och jag suddade ut min arm. Ungefär såhär ser min hand ut, men det är dåligt ljus, i know ;)
Emma

Euuuwo! läbbigt blåmärke!

Emma, är du dum i huvudet eller? som kör sånna där lekar? XD

haha!

2010-04-18 | 13:06:49
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0