7 april- vart tar lover vägen?

Hejsan! Nu har jag precis gjort lunch, eller tagit lunch som min lillasyster och hennes kompis gjort, det blev lite över ;)
'
Nästan hela förmiddagen har jag redigerat bilder. Massor av bilder från Danmark, det är ute på facebook nu, men det är långt ifrån alla :p. Nu ska jag fixa färdigt mitt rum sedan göra lite dricka och sätta mig och bara slöa fram tills det att jag ska byte om och äta sedan sticka på träning ;)
'
Svaren från frågestunden kommer upp ikväll också, sorry för att det kommer upp så sent, men jag har inte riktigt haft tid, samtidigt som jag frågar mig själv vart lovet tagit vägen och vad jag har gjort?
Aja, lag bild från när vi mellanlandade i Gränna (också känt för Polka-gris staden!:P)
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

fin bild! ♥

2010-04-07 | 17:44:15
Blogg: http://improvme.blogg.se/
Amanda

Fin blogg

2010-04-07 | 19:43:27
Blogg: http://juntunens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0