5 saker du INTE visste om mig..

Collage gjort av mig.
Jag fäller alltid ner Toasittsen när den är uppfälld och jag går förbi, det är så, jag vet inte? äckligt att gå förbi och titta rakt ner i toan :P
'
• Att jag ibland kan säga saker jag tänker på högt. Som till exempel när ja hade halvklass i svenskan och så undrar jag var våran lärare är ,(Madeleine), och sen när nån svarar att hon inte är där så börjar jag sjunga hennes namn..? Och sen får jag vääärsta bitch blicken av en kille i min klass, hahahöhöhehe.. ;) embarrassing..
'
Jag BÖLADE floder i slutet av '' remeber me''.. Ja blev blöt, typ. Hehe ;)
'
Jag gillar att designa, och mode för den delen. Min träslöjdslärare skrev på mitt omdöme att jag hade känsla för mode och design. :)
'
• Sist men inte minst.. När jag tittar mig själv i spegeln så brukar jag göra grimaser till mig själv ;)

Maddis

Sv:Okej vart rider du?? Jag ska spela fotbolls cup imorrn... :)



Kram<33

2010-04-09 | 15:07:41
Blogg: http://maddisbrs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0