28 april- HUR FAN KAN MAN?!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?!?! AH!!!!!!!

Hejsan! Matchen idag gick bra! :)
'
Men nu ville jag bara ta upp att jag förstår inte personer som bryter sig in i omklädningsrum och snor allt man har. Att man bara kan bryta sig in och ta andras värde saker som en person köpt själv. Det är så jävla dåligt! Att man ens har magen till att göra det. Jag har inte ord till hur jävla arg och irriterad och frustrerad och ledsen jag är nu!!!. Jag fattar inte, hur kan man göra så? SÅ JÄVLA DÅLIGT! SÅ JÄVLA DÅLIGT! Man har fan list att leta reda på personen och Göra ett och annat. Jag ditter här och biter ihop mina tänder av ilska! HUR FAN KAN MAN VARA SÅ JÄVLA SJÄLVISK ATT MAN BRYTER SIG ON OCH TAR ALLA ENS PERSONS VÄRDE SAKER! JACKA MOBIL; ALLT ?!?!??!?!?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, JAG FÅR RIKTIG DAMP!
Så jag måste sluta nu.
lovisa

okej, jo plugget & så :)

så jävla respektlöst, seriöst! :O

2010-04-29 | 15:45:55
Blogg: http://lovisaellison.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0