25 april- Fotboll, kommer bli mycket av det nu.

Hejsan! Dålig blogg idag.. Men jag hade tidig morgon och match idag igen. Och jag blev så trött efter, har bara varit hemma nu. Farmor var här idag en stund också.
'
Jag har också fått 2 av dom värsta skavsåren jag har haft iallafall, av både mina gamla och nya skor.. Men jag får plåstra upp mina sår rejält imorgon sen stå ut på träningen, jag vill prestera på topp!!!! Det är väldigt viktigt nu! Så jag får inte ge mig av lite skavsår. Matchen i övrigt tog rätt mycket på mig, vi hade ingen avbytare på backen, förutom en som var skadad. Men jag var väldigt dålig på matchen idag. Och igår, men jag var sämre idag. Vad har hänt med mig? Hoppas att jag kan spela bättre på onsdag, då är det match.
Sorry för dålig bild!!!!!!!! Jag råkade förminska och spara, sen,jaa. Ni fattar..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0