23 april- sista dagen!?!


såhär kände jag mig igår, när det snöade (?) hela dagen. Men idag är det stråliande väder! Aja, Foto och redigering; Emma (emmasfoto.com)

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men jag fick välldig huvudvärk och var tvungen att gå och lägga mig. Kanske berodde på det hemska vädret som var igår?
Innan jag fick huvudvärk igår hann jag köpa ett par fotbollsskor! Dom är fett snygga, eller det fanns inte så många att välja på men dom här blev skit bra! Jag gick också på möte. Knatteskolemöte. Det var också kul:)

Men nu ska jag och Emma iväg och springa några ärenden åt Karin. Juste jag kanske inte nämnt det, men jag och Emma är på Carlsberg och Praoar, sista dagen, lite sorgligt. Aja, hörs nog senare, puss.

Emma

Sv: ja, det borde jag kanske. TACK! :D

2010-04-23 | 16:08:52
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0