18 april- värme!

Bild; tagen och redigerad av mig. Himlen är blå, nästan inga moln och det är varmt ute. NICE! :)
'
Hejsan! Idag, har jag varit och tittat på min bror som spelat match. Och sen var det meningen att jag skulle städa men min lillasyster var i mitt rum så jag orkade inte göra det då.
'
Hon är så irriterande! Hon ska ALLTID låna mina saker och sen när jag behöver låna typ, jag vet inte, strumpor? Så får jag inte ens det! GAH! jag blir gaaalen! Nu har hon lånat mina springskor också. Och jag har svettats i dom, jag behöver inte hennes svett med!
Och det är ju lite konstigt att hon har storlek 38.5 och jag 39-40, när jag är ett och ett halvt huvud längre än henne?
NÅGON som känner igen sig?!
emma

Jag gör... *-.-'*

2010-04-18 | 17:49:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0