13 april- är på prao!

Hejsan! Gissa vart jag är nu? :p Jag är på carlsberg! Vi har prao ju prao i min skola. Jag och Emma praoar tillsammans ;) Det vi fått göra hitils är skanna papper xd. men vi får ta hur mycket läsk och festis vi vill och dricka hur mycket choklad + att city gross ligger brevid, då kan man alltid gå och köpa något gott ;).

Nu måste jag fortsätta här, hoppas jag hinner höra av mig innan träninge sen, kommer förmådligen ha bråttom. Om jag inte hinner hörs vi iallafall efter träningen eller ikväll. Men vi kommer höras mer!

En av läskerna jag får här är  Det är fett gott! :)
Ankiepankies

Jag sitter på skolan då det är sol ute =(

2010-04-13 | 12:01:47
Blogg: http://ankiepankies.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0