22.05-kvällen

Hejhej! Matchen idag gick bra!. Vi vann med 1-0. Men vi var nog värda 2 eller 3-0. För alla spelade skit bra idag. Passnings spelet och allt var bra!. Linnea gjorde målet:).

Aja, nu på kvällen har jag pluggat och pluggat. Jag hade labbraport,matte läxa,franksa läxa och svenska uppgift. Det är så jobbigt med skolan tycker jag. Det blev så mycket mera plugg och läxor i 8:an. Visst jag hade förväntat mej mera, men så här?. Aja, jag är klar med det mesta, det är bara svenskan och franskan kvar, Men franskan gör jag i sängen, det är glosor. Men kanske matte också. Jag vet inte om jag ligger efter eller inte? haha.
Men nu pallar jag faktiskt inte göra läxor mera, så jag ska ta nåt gott att drika sen titta på TV ;).
God natt då. ♥

coneh

yes i know! vi har mött er typ tusen gånger, täbyblixten osv.

jag gör typ inget, ska till skolan nu -.- själv?



2009-09-14 | 08:36:11
Blogg: http://chms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0