20.47-svår rapport

Hejhej!
Min dag har varit skön. Torsdagar är min bästa dag. Dels för att det är fredag dagen därpå, men och för att jag börjar 20 i 10, och har 3 lektioner, och 2 av dom timmarna har jag bild. Nice, tycker jag ;).

Men min tå hurts!. Jag blev stämplad på träningen, jag tror att jag aldrig blivit ordentligt stämplad flrut. För fyyyyy vad ont det gör!. Det värker fortfarande. Men det var äll en olykshändelse, Hoppas jag (?).. :P. Annars var träningen rätt bra.

Men vet ni vad? Idag kom tidningen. Den som jag skulle vara med i :)


Imorgon blir det nog inte så mycket blogg. För först är det ju skolan, sen nästan direkt efter så ska jag in till stan och möta mamma. När vi kommer hem så ska vi köpa mat från kinaresturang, sen äta. Och efter det så ska jag på nån slags fysträning med en tjej i mitt lags innebandy lag. Men vi får höras senare på kvällen, eller i skolan om det finns tid.

Om nån undrar så göra jag värdens svåraste (änsålänge) labbraprt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0