11 september-skolDM


HEEJ! :)
Nu har jag precis ätit. Och det är massa fotbolls prat om klubbyten och grejer.
Aja.
Idag var det ju skolDM i skolan. Det gick väl sådär. Vi förlora ena med 2-1. Det andra målet var mitt fel, tycker jag.. Och andra matchen 1-1. Jag spelade dock inte ute någonting, jag va tvungen att stå i mål. Ingen annan ville. Vi var bättre än det andra laget vi spelade mot tycker jag. Dom fick en en perfekt boll som gick precis över mej sen i mål. Medans vårat mål var snyggt;). Poulina gkorde hörna, skit bra! Och hanna fick bollen och sköt in bollen. Vi var verligen bestämmda på att få in bollen, så dom hade ingen skans, för vi skulle bara ha in bollen!.

Målvakt det var rätt kul också. Eller efter man hade gjort en räddning oc fått iväg bollen så var det lite kul, för då hade man endå räddat bollen från att hamna i mål. Men sen när man släppte in bollen så blev jag skit ledsen, och dunka huvet i stolparna..
(idag var vi inte inomhus och spela)
Elin

vem ska byta klubb? :) din blogg är jätte fin nu emma:)

2009-09-12 | 10:03:01
Blogg: http://elnjonsson.blogg.se/
coneh

jag var med och spelade mot er ;) i källtorp!

2009-09-13 | 18:22:31
Blogg: http://chms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0