Jenny gästbloggar!

Hejsan!

Nu sitter jag och Emma i datasalen och pluggar NO... inte så kul...
Jag ska berätta lite om mig... Jag heter Jenny och är 14år och går i samma klass som Emma. Mina inträssen är att Dansa, Jag tävlar i Disco  Dans och dansar En massa olika dans stilar.. Som t.ex. Hip Hop, Lyrisk Jazz, Ballet.
Jag dansar typ varje dag. Jag har en hund som heter Vera och hon är en toy pudel. De är den minsta sorten i deras pudel ras, hon är 27cm och gränsen till Dvärg pudel är 30cm så hon är precis under.
När jag inte dansar eller är med min hund eller med kommpisar så går jag ju i skolan. De går ganska bra för mig i skolan. Om ni ser nåt stav fel så är det för att jag har dyslexi, när man har dyslexi så är man inte dum i huvudet. De är bara att jag har lite svårare en anndra att läsa och skriva. De många inte vet är att de är många kändisar som har dyslexi, t.ex. Will Smith, Kungen, Prinsessan Viktoria, Tom Cruise, Walt Disney, Lenoardo Da Vinci, Cher, Jamie Oliver, Albert Einstein. Dyslexi är nu jätte vanligt i världen just nu. De hindra inte att bli rik och berömd, De är bara att man får jobba lite mer en anndra i skolan.
Nu vet ni typ alt om mig... Hehe, Jag bloggade förut men jag slutade innan sommaren.
Tycker ni att jag ska börja blogga igen?

Emma Kunde inte blogga igår för att hon inte hade något internet.
 
Puss och Kram och nyp i stjärten!  // Jenny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0