Hejhej..

nu kommer ett lite argare inlägg. Bara så att ni vet det.

ÅH! Jag hatar matte när man har en dålig lärare! Då suger det!. Jag skulle göra 2 sidor nu idag tills imorgon. Men Jag har inte hunnit göra klart dom. Jag är för trött för att tänka matte nu. Mitt huvud bara exploderar.
Min matte lärare suger verkligen! Och jag har lite svårt med matte också. Hon kan inte förklara så att jag förstår. Hon höll på att förklara en sak för mej i 10 fruktansvärda minuter (för hennes andedräkt STINKER!!!) och jag förstog inget. När min bror förklarade i 5 minuter och då fattade jag. Och då blev det väll halv enklet, istället för att fatta nada.
Men sen när vi började på kilo så pallade inte min hjärna mer. Jag blev för trött. Så jag bestämmde mej för att börja där vi ska börja imorgon, sen göra klart hemma det jag skulle gjort idag. Medans jag fortfaande är pigg..
Är det någon som känner lika dant som mej?

Och jag måste bara berätta lite om träningen idag!
Först så kom det nån fotograf till våran träning och fotade lite på alla. Sen så blev jag (och min kompis Emma) interjuvade av en kille, han frågade om vad vi tyckte var bra och dåligt med den nya klubben vi ska byta till,och lite mer saker. Alltså Spånga DFF, ist för Spånga IS. För Spånga DFF kommer satsa mycket mera på tjejer. Sen kom fotografen och skulle ta ett profilfoto på mej. Och lite så.
Sen när vi spelade 2 mål i slutet på träningen så blev jag stämplad preciis utanför benskyddet, så nu har jag 3 dobbmärken (kanske felstavat) på benet och det har blivigt lite svullet.

Det är blev ett ganska långt inlägg, men behövde skriva va mej! Och då är det riktigt bra att man har blogg. För det är så skönt att bara få skriva om saker man har på minnet som man bara vill ha ut.
Oj nu är klockan över halv 11. Så måste gå och lägga mej!. God natt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0