Glad nyhet!

Hejhej!
På ridningen gick det väll sådär.. Inte så jätte bra med andra ord. Men men.
Jag fick just höra en rolig nyhet! Pappa var på ett möte med min fotbollsklupp idag. Och då hade Johan (lagledare) frågat pappa om det var okej för honom om att jag var med i tidningen! :) Fast det kommer ju vara västerort tidningen, men endå kul. Tycker jag :), det kommer handla om den där interjuvn jag berättade om i ett inägg. Bara skrolla ner och kolla.
Iallafall, så fick pappa se en bild på mej som dom tagit på träningen med. Typ profil bild för ena tjejen som fotade kom fram och frågade om hon fick ta kort på mej. Pappa tyckte att bilden var jätte fin. Och det var ju bra det med!:)

Men men måste gå och lägga mej och läsa. Och dessutom är jag jätte trött. God natt nu! ;)..

bild; tagen från google. Är inne på mammas sida och har inga bilder här.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0