27 september- matcher

Hejhej!
Vad gör ni? Nu har ja varit hemma i en timma ungefär. På morgonen var det ju match. Det blev 2-2. Men vi var värda vinsten. Men det var lite synd om dom, för deras tränare hade gått bort bara några dagar innan. Så dom hade sörj band på sig och lite sånt. Så efter matchen gick jag fram till en tränare dom hade och sa att jag beklagade sogren.
Men tänk er att idag var den sista matchen som vi någon sin spelade i hela våra liv i st:cupen år 2009. Låter lite deppigt. Men nästa helg äre cupsom gäller ;D.

Efter matchen tittade jag på min brors match och sen på spånga sam U. Dom hade också match, seriefinal. Dom vann med 2-0! :). Mycket fotboll och matcher idag!.

Men nu måste jag gå hejdå. Men först, en bild från skol-DM som vi var med i. Jag var målvakt.. Jag suddade över mitt face.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0