19 september-3 timmar och 10 min kvar

Hejhej! Nu är det 3 timmar och 9 minuter kvar tills jag fyller år:)
Sry för inge blogg idag. Men har varken haft tid eller ork. Matchen idag gick väll sådär. förlust med 0-1. Men det var ett olykligt mål. Självmål.. Aja, vi spelade bra idag trots värmen.

Därefter frågade Emma om jag och Emma hade lust att följa med och fota lite. Vi bestämmde oss för kanan. Det var varm och solen stekte. Och vattnet var precis så kallt så att man kunde doppa fötterna i det. Det var härligt med andra ord. Jag tog lite bilder också. Ni ska få se några senare, men nu måste dom ladda klart ;)..


Så länge får ni se den här bilden. Tagen av Emma redigerad av Emma. Tycker ögonen blev så coola;)

yasmin

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTNOSEN!!<333333

2009-09-20 | 11:34:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0