17 september-sitter i skolbiblioteket

Hejhej!
Nu sitter jag i biblioteket i skolan och ska jobba om fossila breännslen. Men Jenny stack till gympan så jag skulla söka lite själv. Men pallar inte. Haha, så jag logga in på min älskade blogg ist ;).
Idag måste jag plugga sen ska jag till träningen och sist plugga medans jag ser på idol. Hag älskar idol!:)
Iallafall uttagningen. Roligast haha.
Aa, men nu har jag lunch, så måste gå och leta rätt på Emma som försvann. Puss på er.


Jag slänger upp en bild på Emma,Emma och Jenny nät vi satt och väntade på tåget.

Juste! Om någon vet nåt om fossila bränslen, skriv en kommentar med det, skulle bli jätte glad! :)

Jenny

Gud va jag var snygg då! ;P hahaha

2009-09-18 | 23:04:36
emma!

ALLTID! ;D

2009-09-19 | 00:00:46
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0