Skruva den som beckham, älskar filmen!

Sverige förlorde! Med 1-0.. Det var så orätvist, för sverige gjorde 2 mål. Ena var offside. Och den andra dömde domaren att bollen var ute på kortlinjen. Men det var den inte! Så igentligen kanske det skulle blivigt vinst till oss, eller åtminstånde lika. Då hade vi kommit vidare till VM!.

Men det jag igentligen ville prata lite om är filmen ``skruva den som beckham´´. Skit bra film. Jag älskar den!! Den är skit bra, och den är inte det bara för att det är fotboll. Det handlar om så mycket annat. Den handlar om fotboll, kärlek,vänskap,religon och idiotiska förälldrar. Jag älskar verkligen filmen, och vill bara se mer av den. Skulle kunna se den igen nu.. :P. Så för er som inte sett den, se den!. Jag nästan avgudar filmen, höhö..Och dessutom så är tränaren söt i filmen också;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0