Ska färga mitt hår, mamma köpte toning i tisdags

Hejsan! Nu är jag hemma från stinsen, jag fick en tröja. En varm och mysig. Jag kan lägga in en bild senare.
Just nu har jag en smörja i håret. Sedan när jag tvättat bort smörjan i håret så ska jag färga det. Mamma köpte färg i tisdags. En välldigt mörkbrunfärg. Är lite rädd att det ska bli svart, men jag får väl lite på mamma som ska göra det. Mamma köpte nämligen samma färg till henne men hon köpte nån sak så att man bara färgar utväxten. Och hennes hår blev välldigt mörkt. Men men.
Här är färgen jag ska färga:

Den ser rätt ljus ut på bilden..
E M M A

visa den nya hårfärgen och tröjan ! ;D

2009-10-25 | 16:15:40
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0